Visuaalinen uudistus mylläsi sisintäkin – uutta tulossa 2025!

by Kerttu
Visuaalinen uudistus mylläsi sisintäkin – uutta tulossa 2025!

Mukavia välipäiviä, ystävät!

Täällä on tehty vuoden aikana isoja oivalluksia ja niistä kerron nyt. Vuosi 2024 jää omiin historian kirjoihini vuotena, jolloin olen rakentanut uudelleen suhdettani sosiaaliseen mediaan. Vaikka omassa elämässä ei ole tapahtunut isoja muutoksia, on ympäröivä maailma ja taloudellinen tilanne tuntunut täälläkin. Suoraan sanottuna uutiset ovat olleet aika masentavaa seurattavaa.  Kaikki tämä on saanut minua pohtimaan, mitä voisin itse tehdä toisin, merkityksellisemmin. Auttaa, kannustaa tai helpottaa muiden elämää.

Olen kirjoittanut tätä blogia 31.12.2012 alkaen. Siis 12 vuotta!

Visuaalinen uudistus mylläsi sisintäkin – uutta tulossa 2025!

Aika ajoin on hyvä uudistua, sanotaan. Viisi vuotta sitten päivitin edelllisen kerran valokuvaaja / graafinen suunnittelija Sanna Kostamon kanssa profiilikuvat ja brändi-ilmettä. Laadukas ammattilaisen työ kesti hyvin aikaa, mutta nyt oli tarve päivittää Kerttu 2.0.

Brändi-ilmeen pitää kuvastaa sisintä, kertoa oleellista tarinaa ja täydentää sitä tunnetta, jota haluaa välittää. Voin kertoa, että viimeiset vuodet minun ja Modernisti kodikas-nimen suhde on ollut mutkikas. Ydin on edelleen tallella, mutta todella moni asia muuttunut matkan varrella, niin kuin elämässä kuuluukin. Monet vaikuttajat ovat siirtyneet blogin nimistä omiin nimiinsä, koska somessa vahvat henkilöbrändit pärjäävät parhaiten.

 

 

Kanavani sisältävät nykyään paljon muutakin kuin sisustamista. Itselleni merkityksellisiä teemoja ovat aikuisen naisen kokonaisvaltainen hyvinvointi, positiivinen elämänasenne ja siihen liittyvä psykologia, elämä isompien lasten äitinä, mökkeily ja luonto sekä edelleen, kaikkien näiden vuosien jälkeen kaunis ja toimiva arki. Koti ja sisustaminen ovat edelleen minulle tärkeitä asioita ja niiden suhteen on myös paljon haaveita ja unelmia!

Siksi visuaalisessa uudistuksessa blogin nimen rinnalle nostettiin etunimeni. Sitähän täällä ensisijaisesti edustan, itseäni.  Modernisti kodikas-elämänasenne on siis sisustusta laajempi näkökulma elämään.

Uutiskirje ja kokonaan uusi teema vuodelle 2025!

Tämän postauksen muhiessa luonnoksissa minulla on ollut tunne, että jotain uutta on syntymässä. Kaikki nämä tekstit, jokainen kuvankäsittelyssä käytetty tunti, ura markkinoinnin ja viestinnän kehitys- ja esihenkilötehtävissä ja ennen kaikkea keskustelut teidän kanssanne ovat johdattaneet minua eteenpäin. Blogia en (vielä) sulje. Olen halunnut olla tässä asiassa vastarannakiiski ja uskoa, että oma kanava ja hitaampi some ovat puolustamisen arvoisia asioita.

Rinnalle tulee uutiskirje ja täysin uusi teema. Ja jotenkin palaset loksahtavat nyt kohdalleen.

Tilaa Kertun uutiskirje TÄSTÄ

Uutiskirjeestä tulee kanava, jossa yhdistän sellaisen osa-alueen, joka on ollut blogissa ja Instagramissa lähes piilossa: ammatillisen osaamiseni viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisena. Teen sen siksi, että voisin auttaa asiantuntijoita,  pienyrittäjiä, vaikuttajia ja työnhakijoita oman osaamisen esille tuomisessa.  Markkinointitermein sanottuna henkilöbrändäyksessä.

Oma näkökulmani on, että henkilöbrändiä voi ja kannattaa rakentaa aitouden ja oman persoonansa varaan niin, että erottuu joukosta, mutta vetää selkeät ja arvoilleen sopivat rajat. Tässä haluan auttaa muita. Ja minulla on niin paljon kerrottavaa aiheesta!  Kirjeitä tulee noin kerran viikossa, alkuun hieman tiuhempaankin, koska vuoden alku on uudistumiselle otollista aikaa.

Tilaa Kertun uutiskirje TÄSTÄ

Uutiskirjeen tavoitteena on, että se saa lukijansa loistamaan.  Sillä meidän on itse oltava se muutos, mitä maailmalta haluamme, perskules!

Ps. Huikatkaa kommenttiboksissa tai Instagramin DM-viesteissä, jos uutiskirjeen tilauksessa on haastetta. Se on itsellekin uusi alusta, saatan joutua hieman fiksaamaan asetuksia.

Saatat pitää myös

Jätä kommentti